Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Wyróżnienia

Wdzięczność jest najpiękniejszą formą szczęścia: należy zarówno do jego przyczyn jak i skutków".
Autor: Walter Dirks

Troszkę nie było mnie w świecie blogowym, bo mieliśmy gości i szukaliśmy mieszkania dla Teściowej, która przeprowadza się do naszego miasta.

Kiedy dzisiaj "dorwałam się" do komputera, byłam ogromnie zaskoczona ilością otrzymanych wyróżnień.

Dziewczyny, jestem Wam ogromnie wdzięczna.
Łucji-Marii z bloga Szkiełkiem, okiem i sercem i Doranmie z bloga Pod niebem szerokim


Bea z bloga Nic nie wiem obdarowała mnie podwójnie


Żeby nie być dłużną, wszystkie wyróżnienia otrzymują ode mnie Dziewczyny prowadzące następujące blogi:

  1. gdzie ważki mówią dobranoc
  2. fotomargosie
  3. ogród z wielkim dzbanem
  4. Avelina w ogrodzie
  5. zapach piwonii
  6. because I like it

zaś wszyscy czytający mojego bloga, niech przyjmą ode mnie kwiaty, które nawet pochmurny dzień rozjaśnią, bo świecą, jakby miały "latarenkę" w środku...


12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za to ,że moja pisanina przypadła Ci do gustu, i jest godna nagrody.Pozdrawiam i dziękuje za kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci i dziękuję za światełka.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, tyle wyróżnień na raz to nigdy nawet nie widziałam, a żeby otrzymac' ... ? Dziękuję serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bustani i jednocześnie dziękuję serdecznie za wyróżnienie mojego skromnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne powoje.Zachwycające zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Twoja praca jest doceniana przez tyle kobiet - to fantastyczne, zasługujesz na to :) A powój piękny, szkoda tylko, że zamyka swoje kwiaty w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i równocześnie dziękuję za wyróżnienie mojego. Tylko nie wiem, które z tych dwóch wyróżnień przyznałaś mojemu blogowi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olinko, dostałam je "hurtem" i tak samo je rozdaję:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo dziękuje wszystkim za gratulacje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje przesyłam. Piękne kwiaty, ich widok daje dużo radości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń