Obserwatorzy

niedziela, 8 kwietnia 2018

Porządki w ogrodzie

"Wiosna w kwietniu zbudziła się z rana, 
Wyszła wprawdzie troszeczkę zaspana, 
Lecz zajrzała we wszystkie zakątki: 
- Zaczynamy wiosenne porządki ..."
Autor: Jan Brzechwa

I w moim ogrodzie wiosenne porządki rozpoczęte... co prawda tym razem nie moimi rączkami... bo chodzę na razie na "trzech nogach" - niestety kręgosłup czeka operacja, ale wczoraj miałam dwoje młodych pomocników, którzy szybko uwinęli się z wygrabieniem liści...

Teraz widać to co "wychodzi" z ziemi i nawet zaczyna kwitnąć... bo wystarczyło troszkę słońca i wszystko "rośnie w oczach"








I choć przy bliższym przyjrzeniu się pracy młodzieży stwierdziłam, że to co mogło zniknąć zostało...




a to co miało zostać... zniknęło (perukowiec podolski "Lilla"),



to jednak ogólnie jest w ogrodzie porządek.

Teraz tylko czekać na kolejne słoneczne dni i troszkę dobroczynnej wody z nieba, a wiosna zagości w ogrodzie na dobre. 

24 komentarze:

  1. Nie do wiary jak u Was już pięknie - co najmniej dwa tygodnie do przodu :) Wspaniale jest móc podziwiać pierwsze kwiaty.
    Pozdrawiam Cię Bożenko bardzo ciepło i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Po dzisiejszym słonecznym dniu i pierwszej wiosennej burzy, wszystko chyba szybko ruszy do przodu :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. U nas z opóźnieniem, ja nie wiem... Wiosna idzie do nas dlugo, ale nogą juz jest z krokusami. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są krokusy to i reszta szybciutko się pojawi :)Dziękuję za życzenia i pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Pięknie Twój ogród budzi się do życia. Jakież to musi być fajne uczucie, patrzeć na budzącą się magię ogrodu. :))) Życzę słoneczka, nieco deszczyku, by ogród mógł pięknie przyodziać wiele barw. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko jest, deszczyk był i kolorów coraz więcej jest :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. U ciebie juz pierwsze kwiaty sa. U nas tez jest deszcz potrzebny. Zycze zdrowia i pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jak na razie dopisuje, jest ciepło i mokrego troszkę też było :) Dziękuje za życzenia i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oj jaką masz cudną wiosnę...U mnie jeszcze tak jej nie widać...Super zdjęcia...Pozdrawiam ciepło...Pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi kroczkami dojdzie do każdego :) Buziaki :)

      Usuń
  6. Bożenko, Twój ogród jest taki piękny. Masz trochę prawdziwych rarytasów.
    Z każdym dniem wiosna pokazuje swoje uroki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wiosnę i oglądanie wszystkiego co budzi się do życia :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Przykro mi, ze nie mogłaś sama wykonać ogrodowych prac. Mam nadzieję, że wkrótce będzie dobrze i sam będziesz doglądać ogrodu. Wiosna u Ciebie pokazała już swoje piękne oblicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie kwitną u Ciebie....U mnie już wszystko teraz przekwitło...Pozdrawiam pa...

    Gclub
    ทางเข้า D2BET**

    OdpowiedzUsuń
  9. Szacunek, że dajesz radę z takim ogrodem:) Ja mam dużo mniejszy i ledwo sobie daję radę:D Najgorzej jest na poczatku jak trzeba to wszystko zaplanowac. Najlepiej skorzystac z pomocy doradców takich jak tutaj i później wszystko idzie z górki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wpis! bardzo fajnie opisane i dla nas początkujących to naprawde fajna opinia. Swoja droga co myslisz o wykorzystaniu firm zewnetrznych takich jak https://polskiogrod.pl/oferta/aranzacje-ogrodow/ na samym poczatku by podlapac od nich pdostawy? Warto?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. W szczególności wiosną moim zdaniem mamy najwięcej prac ogrodowych do wykonania i ja właśnie również bardzo chętnie tam zaglądam. W międzyczasie lubię zajrzeć również na blog https://ogrodolandia.pl/pl/n/list gdzie właśnie bez problemów jestem w stanie znaleźć wiele ciekawych informacji o ogrodnictwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój ogród to miejsce, w którym chcesz się relaksować i cieszyć pięknem natury? Odwiedź stronę https://hortus.biz.pl/ i odkryj unikalne ozdoby, które ożywią Twoją przestrzeń. Klikając w link, stworzysz harmonijną atmosferę, która zachwyci wszystkich odwiedzających Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogród to wyjątkowe miejsce by spędzać czas całą rodziną! Ogrodowa ściana wspinaczkowa to strzał w dziesiątkę! Moje dzieci uwielbiają spędzać czas na podwórku, a ta atrakcja dodaje im nowego wymiaru do zabawy.

    OdpowiedzUsuń