Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2019

Retrospekcja

"Wspomnienia są jak perły - mają w sobie coś z klejnotów i coś z łez."
Autor nieznany

Taki był dla mnie ubiegły rok. Wspomnienia... te miłe jak klejnoty, i te smutne wywołujące łzy...

Pożegnałam moją Mamę... miłe wspomnienia związane z Jej osobą, ale i smutek, że już Jej nie ma...

Zoperowano mi kręgosłup... najpierw łzy wywołane bólem, a później radość, że już nie boli...

Wiernej towarzyszki moich prac ogrodowych też już nie ma... odeszła po 10 latach bycia z nami nasza biszkoptowa goldenka...



Ogród... to bardzo przyjemne miejsce zarówno pracy jak i odpoczynku, ale ubiegłoroczna susza i brak możliwości pracy po operacji zrobiły swoje... krzewom nie pomogło podlewanie i sporo uschło, a drzewa bardzo szybko straciły liście i jesień nie była już kolorowa...

Teraz przede mną nowy czas do zagospodarowania...

Na razie wróciłam do pracy... tej zawodowej, jednak mam nadzieję, że z wiosną wrócę do ogrodu. Na pewno trzeba będzie co nieco zmienić, ale to raczej dobrze, bo znowu będzie o czym pisać... i tak kolejny roczek blogowania (choć niewielkiego)  został za mną, a kolejny mam nadzieję przede mną...

14 komentarzy:

  1. Ubiegły rok nie był dobry dla Ciebie, dla mnie też, bo odszedł na zawsze mój mąż. Ogródek też z tego powodu ucierpiał. Mam nadzieję, że ten rok będzie bardziej łaskawy dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Nam tego :) Dziękuję za pamięć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Życie pisze swoje scenariusze
    .. Raz dobrze raz zle. Bedzie dobrze. Trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,ze ten rok będzie szczęśliwy dla Ciebie .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, ale też z całych sił życzę, by ten rok był przepełniony cudownymi chwilami. Niech będzie ich jak najwięcej, no bardzo tego życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że nie cierpisz bólu. Trzymaj się, życzę dużo, dużo zdrowia.
    Na pewno coś tam w ogrodzie będziesz robiła, ale bardzo uważnie i niewiele, bo zdrowie jest najważniejsze i o tym zapewne będziesz pamiętała.
    Smierć Mamy to ogromne przeżycie.Współczuję Ci bardzo. Już nie będzie tak samo. Mama najbliższa osoba, kochana mama...
    Wiele przeszłaś i wróciłaś i myślę, że na dobre:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko bardzo Ci współczuję i mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie łaskawszy.
    Odejście mamy to straszne przeżycie. Ja do tej pory nie mogę sobie z tym poradzić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komfort i funkcjonalność to podstawa przy wyborze ławki ogrodowej. Szukając mebli, które będą służyć przez lata, warto postawić na sprawdzone materiały. Oferta https://ogrodolandia.pl/lawki-ogrodowe jest pełna wytrzymałych i stylowych opcji.

    OdpowiedzUsuń